lördag, juli 30, 2011

Shopping på nätet

Åhh, igår kom de... Armbanden...
Det var säkert nån månad sen som jag gjorde den första beställningen, och jag var så nöjd. Tänkte att några till skulle inte skada... Så såg jag att de hade fri frakt hos Wilma & Friends och då slog jag till och la in en beställning på 10 till. De tillverkas av återvunnen plast av kvinnor på Mali som behöver dryga ut sina inkomster. Jag föll direkt när jag såg de glada färgerna. De går förvånansvärt lätt att rulla på och av handen. Enda lilla minuset är att man inte kan välja färger, det hade jag gärna gjort. Känns lite vanskligt om man bara beställer ett och så får man en färg som man inte gillar...
Stort plus (eller... kanske inte med tanke på miljön... men med tanke på min förkärlek för prickar) var den fina påsen som de kom i! Å hjärteklistermärket på baksidan var ju så fint!

Ja ja vill ni spana in dem och kanske göra en egen beställning så kolla här.


Åhh vilken fin påse!


Ju fler desto bättre!

mmm


Å så här snygga var första omgången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...