söndag, februari 26, 2012

Uppehåll

Hej!

Oj vilket ofrivilligt uppehåll det blev... Eller ofrivilligt... Helt plötsligt kom jag av mig och märkte att även om jag ville skriva saker så blev det inte av. Och tanken med min blogg är att den ska vara kul, inget måste eller tvång. Så... det blev ett uppehåll på sisådär 6 månader... Men nu är jag tillbaks, samtidigt som våren infunnit sig i Göteborg. Strålande solsken i flera dagar! Underbart.

Extra underbart att jag då passar på att införskaffa nya stövlar :) De gamla wellibobsen från Tom Joule gav fullständigt upp för ett par helger sedan. Vänstra stöveln var mer som en swimmingpool... Tyvärr så fanns inte den där korta varianten som jag föredrar för tillfället, men det blev ett par halvlånga i cerise och med rosett!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...