lördag, december 01, 2012

Städa miljövänligt

När det kommer till städning är jag mycket för naturliga alternativ, grön och gul såpa är självklara val. Men jag provar gärna andra alternativ emellanåt. Dessa miljövänliga alternativ hittade jag hos butiken pieceofease, de har även webbutik.
Produkterna kommer från Maison Belle och har eterisk olja som doftar lagom mycket och fräscht!
Maison Belle produkterna är framställda av så naturliga ingredienser som möjligt och slutprodukterna är inte testade på djur. Förpackningarna är 100%-igt nedbrytbara.
Min favorit blev den här sprayen och diskmedlet med apelsin och rosmarin.



Min favorit blev den här sprayen och diskmedlet med apelsin och rosmarin.



Efter städningen kan det vara schysst att ta hand om sina händer, i samma serie finns handtvål och handcreme. Valde, en i mitt tycke, ljuvlig doft av grape & citron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...