tisdag, juni 12, 2012

Sommargarderob

Å ena sidan så tycker jag att man ska kunna använda kläder året runt... Å andra sidan håller garderoben längre om man väljer att variera efter säsong. Kluven som jag är så brukar jag göra lite både och. Men mitt bästa tips för att kunna använda sommarkläderna längre är att göra som man gjorde förr i tiden, helt enkelt använda underklänning. Hur gör man till sommaren då? Ja de som är fina de kan man ju använda som de är. I dag går så få personer med underklänning så vill man fortsätta använda dem blir de oftast helt unika. Här är en favorit som inte passar mej, men som finns till försäljning på webbshopen.
Min egna favorit är en skir historia i vitt med mycket spetsdetaljer från förra sekelskiftet! Ska se till att fota den någon dag så ni får se!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...