måndag, augusti 20, 2012

Semester


Äntligen! Som jag har väntat... Även om jag gillar mitt jobb och håller med om ovanstående, så behöver vi alla vara lediga emellanåt. Den första semesterdagen bjöd på sovmorgon, åska, regnbåge, strålande solsken, 28 grader i skuggan, god mat,jobbsamtal och jobb med ett spännande projekt i höst (!) promenad med doft av sommar, björnbär, häng på bryggan, dopp i havet och sist men inte minst... Test av idéer som jag inte hunnit med att förverkliga... Och ja, för mig är det avkoppling, även om det är jobbrelaterat.... Ha ha, våndan av att älska sitt jobb... Men det här kommer bli super. Särskilt som de fick torka på bryggan och för alltid kommer bära en doft av sommar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...