torsdag, februari 28, 2013

Februari moodboard

Jag läser en hel del bloggar, och jag tittar ofta på blogginlägg från Fabriken, en slags samlingsplats för bloggar med inriktning på inredning och inspiration. Här kan man själv ansöka om att bli medlem och ingå i den fina samlingen. För att få chansen att bli medlem krävs det att man bloggar om tre av deras torsdagsteman. Sagt och gjort, nu ger jag mig in i leken. Det första temat heter Februari moodboard.

Ett moodboard är ju en typ av collage. Men sitta med papper och klister är inte min grej. Det får bli många bilder istället, alla från pinterest, som helt enkelt inspirerar mig just nu!

Jag hoppas att våren är på ingång, och för mig är vår pastell:


Jag drömmer och längtar fortfarande efter ett hus, och man kan ju alltid inreda i fantasin. Nåt sånt här skulle det nog bli...


Jag skrev visst att jag längtar efter våren... Men innerst inne är det sommaren jag vill ha.... Tunna, lätta klänningar, bada i sjön och havet, sitta ute i trädgården...


 Vill du se fler moodboards för februari, gör ett besök på Fabriken.








2 kommentarer:

  1. Vilken härlig moodboard du fick till! Pasteller och våren går ju lixom hand i hand.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Kände mig nöjd, även om det tog lite tid att fixa ihop!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...