fredag, juli 20, 2012

Fynd på Myrornas!


Jodå! Trot eller ej men häromsistens tyckte jag allt att jag lyckades göra ett fynd på Myrornas!
Jag provade och den satt bra, men märkte att sömmen från dragkedjans slut och upp till ärmhålet gått upp. Påpekade detta i kassan och sa att jag tyckte det var lite mycket pengar eftersom den var trasig. Expediten drog av 125 kronor på priset utan att blinka, klart jag slog till :)

Och ett fynd, ja, det tycker jag ska vara oväntat, passa (i storlek, det kan ju vara second hand och loppisens dilemma...) och till rimligt pris!

Den är i ren bomull, tryckta ränder, jag som egentligen föredrar vävda, men man kan inte få allt. Jag gillar den snygga v ringningen med ränderna på diagonalen istället. Klar favorit i sommar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...