fredag, september 14, 2012

Träning


Ja... Det är faktiskt lite ironiskt när man tänker på det. Det här är en sån där bild som vandrar runt på facebook för tillfället. Och ja det är väl tänkvärt samtidigt som jag börjar bli lite irriterad på dessa bilder med citat och alla dessa bilder med djur och barn och sjuka och att man ska trycka på gilla. Som att det kommer att förändra världen för dem.... Äsch.... Varför gnälla, det är ju bara att ignorera.
Men, vad jag ville säga med den här bilden eller det jag kom att tänka på var det där med förr i tiden när man fick slita lite för brödfödan. Jag lovar att farfars vedhuggning var klart mycket effektivare än dagens pass på gymmen...

I brist på hus och trädgård knatar jag ju dock själv till gymet, jag går dock och slipper trafikkaos då det ligger 5 minuter bort. Och nu kommer det gå så himla mycket bättre när jag köpt nya träningsskor. Särskilt som de också var lila, eller vad tror ni? Måste ju vara färgen som gör det?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...