torsdag, januari 24, 2013

Efter Formex

Fjärilarna i magen fladdrade omkring och allt var lite bättre och lite mer än vad jag nånsin kunde tänka mig. Att stå på mässa i fyra dagar är jobbigt, men också kul, positivt och inspirerande. Just nu är jag fylld av tillförsikt inför framtiden och har en massa idéer och tankar som bara väntar på att förverkligas. Vad kan jag göra bättre, hur vill jag ha det, vad känns bra för mig?

Mässan blev ordrar, många intresserade butiker och presumtiva framtida återförsäljare, press, utställning i Trendzone och fin fin publicitet i inslaget på rapport, där mina kuddar syntes 4 gånger!

Jag ska låta det sjunka in lite till, och sen sätter jag igång. Kör järnet framåt och känner att livet e toppen! Den där känslan ska man ta tillvara på och njuta av till fullo!


Så här såg montern ut!




Så här såg det ut i en av avdelningarna på Trendzone, med alla mina kuddar!

Och här finns inslaget om Formex i Rapport, ytterligare några dagar:




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...