söndag, januari 13, 2013

Jag fick!

Det blir en del inlägg av typen "jag vill ha", nu blir det tvärtom: Jag fick! De har ju förflyttats sig från en kategori till en annan. Att fylla år så nära inpå julen känns ibland lite kaka på kaka. Och jag kan känna mej mätt på festligheterna och umgänget. Men nuförtiden brukar det bli lite enklare och oftast jag som står för mat och såklart cheesecake! Jag blev såklart väldigt glad för alla presenter, men här är favoriterna, alla kategorier!


Stått länge på min vill ha lista, ska bli en fröjd att läsa!


Färgglatt är väl alltid rätt? Perfekt med nya skålar till salladen. Och jag gillade extra mycket detaljen med lite dekor även på insidan!


Ännu mera färg, perfekt till hemgjorda müslin!


Grytlappar, riktigt tjocka, ingen fara för att bränna sig!


Och nya härliga vantar i tovad ull, fodrade med fleece. Från Färöarna, har redan använt dem och de är görvarma. Klar förbättring från mina förra som nu var så utslitna att det var stora hål vid vardera tummen...

Och sist men inte minst, en av de absoluta favoriterna, en lampa i rostigt utförande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...