onsdag, januari 16, 2013

Fjärilar i magen

Å! Nu smäller det snart! Det är dags för mig och ReThink Design att delta på Formex under vinjetten Next Step för första gången. Förberedelserna har pågått länge och jag kan knappt tro att det nu är dags.


I torsdags åkte grejerna till montern upp på pall och jag hoppas att de står där idag när jag kommer dit i eftermiddag. Möblerna valdes ut med omsorg, gamla byrån blev målad i lila, rottinghylla hittades på second hand, broschyr skulle tryckas, prislista göras. Ja, det har varit mycket att stå i och jag hoppas att det nu ska ge utdelning. Jag är förväntansfull, spänd och har fjärilar i magen. Så kul det ska bli!


Jag hinner nog inte runt så  mycket själv på Formex, men bilder från den egna montern kommer såklart!

Är du där, så ta vägen förbi monter B17:32!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...