onsdag, mars 28, 2012

Det näst bästa

Jag önskar mig ett par solglasögon med prickar...
Nu när solen valt att titta fram och allt är väldigt ljust vill man ha solglasögon. Egentligen behövde jag nya förra året men hittade inga jag gillade. de jag har fungerar även om ena skalmen är väldigt lös och alla mina försök till att laga har varit lönlösta...

Igår kikade jag i flera tänkbara affärer, hade jag hjälp av min kompis K. Men ack nej, vi gick bet. Fast vi hittade det nästa bästa, och jag slog till: Prickigt glasögonfodral!



Och om någon av mina läsare vet var jag kan köpa ett par prickiga solglasögon så får ni gärna hojta!

Edit: Wohooo!!! M messa, hon har fixat röda med vita prickar! Tjohoo så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...