fredag, mars 23, 2012

Fredag

Oj oj, känner mig lite slut faktiskt... Förra veckan var intensiv, hamnade efter med jobb p.g.a. sjukdom, sorg och glädje blandades i begravning och bröllop. Känslomässig berg & dalbana minst sagt.
Idag är det redan fredag. Känns som jag jobbat som en dåre hela veckan, men jag undrar ändå vad jag gjort... Konstig känsla. Men jag tror det beror på att det är mycket administrativt, och det känns som att de synliga resultaten låter vänta på sig. Inte min grej egentligen, jag vill göra något och se resultatet direkt. Men som företagare ska det tänkas affärsmässigt och långsiktigt. Jo, det här är långsiktigt. Och lite kommer synas om en månad... Den som väntar på något gott :o)

Avslutar fredagen med outfiten från bröllopet. Älskar klänningen. Hemmasydd sak, troligen från mitten av 40-talet. Blir perfekt att återanvända i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...