onsdag, mars 07, 2012

Produktiv onsdag!

Oj oj, idag har jag hunnit med massor på jobbet. Jag förstår inte... Ibland känns det som att det går en vecka utan att man egentligen får nånting vettigt gjort, trots att man jobbar hela tiden. Och vissa dagar så flyter allt bara på och alla måsten på att-göra-listan bockas av i tur och ordning!
Inte nog med att det blev avbockast på att-göra-listan, jag hann även boka in fika i nästa vecka, fixa ett möte till på fredag och  inleda ett nytt samarbete!

Även om det blivit mycket sitta framför datorn idag så har jag nu gått över till att ägna mig åt att re-designa kläder. Resultaten kommer synas på webben om ett par veckor!

Lite sneak-peak kommer här:


Att den blev på fel håll bjussar jag på... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...