tisdag, augusti 16, 2011

Hur man får ut ett brev som sitter fast...

Åhhh!!! Skrev jag att jag budade på en skål Bo Fajans häromsistens?
Jag har ju två sen tidigare och vill utöka min "samling". De har hängt med länge, min mormor använde dem i gamla sommarstugan för att göra filbunke.
Hittade i den fina wienröda färgen men en annan variant, lite högre men inte lika vid. Men för 9 kronor chansade jag och till min lyckade budade jag hem den!!
Säljaren var snabb på att skicka, redan måndag kväll när jag kom från jobbet låg den i min postbox. Och där blev den kvar... Döm om min förvåning när jag öppnar och försöker få ut den och den sitter fast...
5 telefonsamtal senare, på olika dagar, till postens kundtjänst och till brevbärarkontoret kom den ut... Sämre service var det längesen jag upplevde.

Men oj så fin den var när den äntligen kom ut! Japp, jag har redan ätit frukost i den!
Och jakten på fler fortsätter, hoppas de levereras bättre framöver...



Hmm, funkar dåligt... Verkar sitta fast...

5 telefonsamtal och 4 dagar senare!

Den gula och blå sen mormors tid

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...