onsdag, augusti 17, 2011

Ruinerande skoinköp?

Dyraste köpet på länge... Är dessa snörkängor.
Mina älskade svarta, som jag köpte i London, det var år-98 eller-99, japp, så länge höll dem. Och de är något bland det dyraste jag köpt i kläd- och skoväg. Fast såhär i efterhand blev det inte särskilt dyrt, med tanke på livslängden. Men de gav upp senaste höst- vintersäsongen. Jag började leta efter nya, men kände mig kräsen och hittade inte det jag ville ha.
Men i lördags fann jag dem... ersättarna. Ungefär lika dyra, 1400 kronor, jag hoppas de blir billiga i längden och att de håller minst 10 år !
Det bästa är att skinnet är såpass mjukt att man kan vika ner om man vill, snyggt om man vill ha ett par grövre sockar i dem!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...